Článek
Její součástí budou například semináře se zástupci Europe Direct (ED) a studenty se zahraniční zkušeností. Cílem kampaně je přiblížit informační síť ED jako partnera, který poskytne spolehlivé informace a odbornou pomoc zájemcům o zahraniční výjezd.
Informační sít ED, kterou tvoří více než 480 regionálních informačních středisek, na 400 dokumentačních středisek, kontaktní online a telefonní dotazníková služba na celém území Evropské unie, zahajuje novou kampaň cílenou na středoškolské a vysokoškolské studenty.
V rámci kampaně ED prohlubuje povědomí o možnostech studia v členských zemích Evropské unie a také o podmínkách pracovních stáží v jejích institucích.
„V průběhu projektu ukazujeme studentům, že ED je jim k dispozici jako spolehlivý zdroj informací a odborné pomoci, ať už chtějí studovat ve Francii nebo pracovat u Evropské komise,“ uvedla Tereza Sanjuan, koordinátor ED pro Českou republiku.
Součástí kampaně budou také semináře za účasti zástupců regionálních poboček ED a studentů se zahraničními zkušenostmi, na nichž se zájemci o studium či stáž dozví, jaká je nutná úroveň kvalifikace pro práci či jaké jsou finanční podmínky studia.
Kampaň je zaměřena především na studenty, kteří v době uzávěrky přihlášek končí střední školy nebo již ukončili první cyklus vysokoškolského vzdělání a mají titul odpovídající úrovni bakalář.