Autorem projektu je španělský výzkumný ústav Cybermetrics Lab, který se specializuje na kvantitativní analýzy Internetu a obsahy webových stránek.

Pořadí webových stránek vysokých škol ekonomických bylo stanoveno na základě kombinace několika kritérií: počet stránek dostupných ve čtyřech největších vyhledávačích (Google, Yahoo, Live Search, Exalead), počet unikátních odkazů vedoucích na stránky, počet textových souborů v Adobe Acrobat (pdf) a počet vědeckých prací publikovaných na webu v letech 2001 – 2008 (hodnoceno dle databáze Google Scholar).

Průměrná měsíční návštěvnost webových stránek VŠE je cca 300 000 přístupů. Celková návštěvnost v roce 2009 byla 3 684 382 přístupů.

Umístění
Škola
1.
Harvard Business School
2.
Instituto de Empresa Business School
3.
University of Pennsylvania Wharton School
4.
New York University Leonard N. Stern School of Business
5.
Université de Montreal Ecole des Hautes Etudes Commerciales
6.
Copenhagen Business School
7.
University of Economics Prague
8.
London Business School
9.
Graduate School of Business & Public Policy Naval Postgraduate School
10.
Norwegian School of Management