Hlavní obsah

Práva spotřebitelů a povinnosti provozovatelů e-shopů v hlavní roli plzeňského semináře

Novinky, Martina Surynková

Jaká jsou práva spotřebitelů v Evropské unii? Na co mají nárok a jaké z toho pro provozovatele e-shopu vyplývají povinnosti? Podle jakého práva se bude řešit případná reklamace?

Článek

Takové otázky by si měl položit každý, kdo provozuje e-shop a má zájem prodávat nebo již prodává své zboží zákazníkům nejen z ČR, ale i z jiných členských států Evropské unie.

BIC Plzeň, partner sítě Enterprise Europe Network, proto ve spolupráci s Evropským spotřebitelským centrem pro ČR pořádá 25. ledna 2012 seminář s názvem Prodej zboží v EU: Práva spotřebitelů vs. povinnosti provozovatelů e-shopů.

Na semináři, kterým obsahově provede Mgr. Tomáš Večl, ředitel Evropského spotřebitelského centra pro ČR, budou probírána témata jako obchodní podmínky, reklamační řád a délka záruky, odstoupení od smlouvy, určení rozhodného práva při obchodování přes hranice, nekalé obchodní praktiky, a v neposlední řadě upozorní i na způsoby certifikace prověřených e-shopů. Prostor bude i pro diskuzi a konkrétní dotazy účastníků.

Tato akce je určena zejména pro provozovatele e-shopů a firmy obchodující se zahraničím, vítáni jsou i podnikatelé a zaměstnanci z řad malých a středních podniků se zájmem o danou problematiku.

V případě zájmu o účast naleznete přihlášku a pozvánku s podrobnějšími informacemi na stránkách www.bic.cz. Zájemci se také mohou obracet přímo na Martinu Surynkovou (tel. 377 235 379, e-mail surynkova@bic.cz).

Účast na semináři je bezplatná. Vzhledem k omezené kapacitě semináře si pořadatel vyhrazuje právo registrovat přihlášky dle data jejich přijetí, případně omezit účast na jednu osobu z jedné firmy/organizace. Akce se koná v rámci aktivit sítě Enterprise Europe Network, která je spolufinancována z Rámcového programu EU pro konkurenceschopnost a inovace (CIP) a podporována Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR.

Reklama

Výběr článků

Načítám