Článek
V soupravě si pasažéři budou moci objednat občerstvení prostřednictvím palubního portálu až na místo, aniž by chodili do bistrovozu, nebo čekali na stevarda. On-line objednávky plnohodnotných teplých pokrmů s odnosem až k sedadlu cestujících nabízí jen některá letadla prestižních leteckých společností.
Jídlo přes mobil či počítač
„Jde o maximální zvýšení pohodlí zákazníků Pendolin. Z mobilního telefonu, tabletu nebo přenosného PC se připojí na palubní portál, vyberou si z menu teplých jídel, zadají kontaktní e-mail a další potřebné údaje a už jen odešlou. Přitom mají možnost platby kartou nebo v hotovosti při doručení objednaných položek stevardem,“ upřesnil online objednávky Jan Valeš, ředitel pro obchod a marketing JLV, a. s.
Profesionální přístup stevardů, moderní technologie, speciálně navržené jednorázové obaly s víkem proti rychlému chladnutí, ubrouskem a integrovaným jednorázovým příborem, jsou zárukou plnohodnotného gastronomického požitku i mimo vyhrazenou jídelní část soupravy SC Pendolino.
Důvodem je i obava cestujících o zavazadla
„Vycházíme tak vstříc lidem, kteří jsou nuceni cestovat s velkými zavazadly a mají obavu je opustit. Ale stále pro ně zůstane v provozu také minibar. U jeho obsluhy jde o nabídku hlavně drobných pochutin, teplých a studených nápojů,“ dodal Jan Valeš.
Online objednávky teplých jídel tedy zpřístupní plnohodnotnou gastronomii ve vlacích také lidem, kteří nechtějí z jakéhokoli důvodu odcházet ze svého místa. Zpříjemní cestování ale i těm, kteří si raději teplý pokrm vychutnají mimo prostor bistra nebo vyhrazené jídelní části soupravy.
On-line gastronomické objednávky v SC Pendolino jsou jednoduché, rychlé a přehledné. Už nyní tento systém mohou cestující otestovat ve zkušebním provozu na adrese: http://jlv.webpreview.cz.