Hlavní obsah

Nejočekávanější vánoční reklama je tu, opět nezůstane jedno oko suché

Není na světě tolik komerčních reklam, na které by se těšili lidé z celého světa a s velkým očekáváním o nich psala i ta největší zpravodajská média světa, jak se tomu každoročně děje u vánoční reklamy britského obchodního řetězce John Lewis. Po právu jsou považovány za ty nejlepší na světě a ani letošní spot není výjimkou.

Nejočekávanější vánoční reklama je tu, opět nezůstane jedno oko suché

Dojemný příběh malé holčičky Avy a jejího draka Edgara zhlédlo během prvních pěti hodin od oficiálního spuštění spotu na YouTube kanálu řetězce téměř jeden a půl milionu lidí a číslo každou minutou významně roste.

Motem letošního příběhu přitom je, že pokud chce člověk potěšit svého nejlepšího přítele tím správným dárkem, měl by to učinit, i kdyby kvůli tomu musel ujít spoustu kilometrů.

Hudební podkres příběhu dotváří píseň Can't Fight This Feeling původně od REO Speedwagon přezpívaná zpěvákem kapely Bastile Danem Smithem.

Mezi předchozí vánoční reklamy řetězce patřil například spot se srdceryvným příběhem dědečka na Měsíci, zvířátka na trampolíně či příběh zaznamenávající průřez kariérou Eltona Johna.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků