Společnost Nestlé představila ve svém KitKat čokoládovém baru v Tokiu balíčky o třech kouscích tyčinek, které jsou modelovány jako tuňák, mořský ježek či omeleta Tamago. Ve skutečnosti ale jde o sladké tyčinky s příchutí malin, sýru mascarpone či dýňového pudinku. To vše na cukrem obalených rýžových tyčinkách.

Marketingový manažer Nestlé Japonsko Ryoji Maki uvedl, že cílem bylo vytvořit úsměvnou obměnu tradiční čokoládové tyčinky u příležitosti Dne svatého Valentýna.

Podivné příchutě

Speciální „sushi” tyčinky KitKat nejsou na prodej, ale zákazníci, kteří v novém obchodě v obchodní čtvrti Ginza utratí alespoň 3000 jenů (670 Kč), dostanou balíček zdarma.

Je to právě Japonsko, které je domovem velkého množství exotických příchutí tyčinek KitKat. Nechybí příchutě jako saké (rýžové víno), zelený čaj či pečené brambory se sójovou omáčkou.