„Bitva byla vybojována a my jsme vyhráli,” řekl o chystaných úpravách výkonný ředitel časopisu Scott Flanders. „Nyní je člověk zdarma jen jedno kliknutí od jakéhokoli sexuálního aktu, který si můžeme představit,” dodal. Vedení Playboye se tak shodlo na tom, že změny, které magazín pomáhal nastolit, ho již překonaly.

V září o novém přístupu Playboye jednal s 89letým Hefnerem, který formálně zůstává šéfredaktorem, šéfeditor Cory Jones. Ten tvrdí, že je to krok správným směrem, ačkoli „ten dvanáctiletý kluk v něm je velmi zklamaný”.

Americký Playboy, který platil za etalon pánských časopisů, se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů. Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 miliónu výtisků, dnes je to okolo 800 000 kusů.

Na internetu experiment vyšel

Analytici nyní očekávají, jak se změna promítne do nákladů. „Pokud odstraníme nahotu z Playboye, tak co zůstane?” táže se Dian Hansonová, která je autorkou šestidílné historie pánských magazínů. Podle Flanderse má ale časopis stále co nabídnout.

To, že na stránkách časopisu již nebudou zcela obnažené slečny, nemusí být pro vydavatele zničující. Playboy uvádí, že když loni v srpnu na svém webu skončil s nahotou, průměrný věk čtenářů se snížil ze 47 let na mírně přes třicet a internetové stránky mají měsíčně místo čtyř miliónů 16 miliónů jedinečných návštěv.

Časopis Playboy
Playboy byl založen v roce 1953 Hughem Hefnerem. 
Na obálce prvního čísla se objevila Marilyn Monroe.
Je to měsíčník se zajímavostmi z mnoha oblastí. Například módy, sportu, automobilismu
Nejznámějším se stal kvůli erotickým fotografiím žen. Mnoho z nich byly známé osobnosti.
V časopise se objevily např. fotky Drew Barrymoreové, Madonny, Cindy Crawfordové
Z Češek se v něm objevily např. Olga Schoberová, Kateřina Brožová či Agáta Hanychová.
V listopadu 2009 se na obálce magazínu objevila i animovaná Marge Simpsonová.