Nepanikařme! Zachrání nás Hitler. Hitler na obálce prodává tiskoviny stejně bezpečně jako zhulená kráva sýry. Zajděte do nejbližšího knihkupectví. Největší poličku mají Hitleři, wehrmacht a SSáci. Špatná kniha s Hitlerem se prodá desetkrát líp než dobrá kniha bez Hitlera.

Recept na zvýšení prodejů periodik je proto jasný jako retuše na knížeti Schwarzenbergovi.
Pro trvalý růst nákladu je třeba mít Hitlera na obálce každého vydání.

Příležitostí je dost. Politici se Hitlerem navzájem urážejí, a zároveň si ho berou za vzor jako chlapáci, co si troufnou.

Nejoblíbenější videa na Youtube jsou parodie s Hitlerem zpívajícím, tančícím a žvanícím. Nejsledovanější pořady na BBC dokumenty o 2. světové válce. Jakýkoliv román o holocaustu, byť napsaný mladíčkem, co se v životě nespálil ani o žárovku, se dostane do žebříčku bestsellerů. Každou chvíli někdo tajně vydá Mein Kampf, aby si přivydělal. A když je nejhůř, vždycky jde vytáhnout na světlo tu milou partičku, co tvrdí, že Hitler byl lidumil, anžto nezabil 6 miliónů, ale jen 4 milióny Židů.

Kdyby chtěl někdo zajistit literárním periodikům kromě současnosti i budoucnost, může rovnou založit reklamní agenturu Hitler line (Hitler way, případně Hitler art). Je nepochybné, že Hitler bude kromě časopisů výtečně prodávat i zdravou výživu, holicí strojky a sprchové kouty. Pětašedesát let po smrti je konečně na nejlepší cestě k vítězství na nejvýznamnější frontě světa, zvané marketing. Pojďme se přidat.