Hlavní obsah

Prozatímní ředitel ČRo jde do boje o poslechovost

"Poslechovost nás musí zajímat. S chabým podílem na trhu se nesmíme smířit,“ konstatoval prozatímní ředitel Českého rozhlasu (ČRo) Peter Duhan na středeční tiskové konferenci, kde hovořil o aktuální situaci veřejnoprávního rozhlasu.

Prozatímní ředitel ČRo jde do boje o poslechovost

ČRo klesl podíl posluchačů na rozhlasovém trhu během uplynulých deseti let o více než deset procentních bodů a dnes činí 19,2 procent. Co chce ČRO proti tomu dělat? Hodlá vyprofilovat jednotlivé stanice, zefektivnit zpravodajství zejména ve večerních časech, chystá se na vysílání v mobilech a navázat užší spolupráci s komerčními rozhlasy.

„ČRo ne zcela adekvátně reagoval na společenské změny,“ uvedl velmi kriticky Duhan.
Hospodaření rozhlasu bylo za letošní tři čtvrtletí sice ziskové, zisk činil 207 miliónů korun, ale v příštím roce se očekává pokles při výběru rozhlasových poplatků i příjmů z reklamy. ČRo již proto započal pracovat v úsporném režimu.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.

Reklama

Výběr článků