Hlavní obsah
Radek Krejčí (vlevo) a Martin Matoušek vpravo se svými kolegy. Foto: archiv autora

Nova propaguje seriál pohlednicemi

O tom, že televize Nova to myslí se seriálovou tvorbou vážně, se diváci této komerční stanice budou moci přesvědčit příští neděli 12. září, kdy televize uvede první díl Pojišťovny štěstí. K propagaci seriálu podle tiskového sdělení využila i pohlednice, kterých rozeslala více než 4 milióny.

Radek Krejčí (vlevo) a Martin Matoušek vpravo se svými kolegy. Foto: archiv autora
Nova propaguje seriál pohlednicemi

Televizní podzim bude ve znamení seriálové války a Nova chce k obrazovkám přilákat co nejvíce diváků. Česká televize již v pondělí 6. září uvede původní seriál Náměstíčko, proti němu však Nova nasadí druhou sérii amerického seriálu 24 hodin.

.: ANKETA
Propagaci seriálu prostřednictvím pohledů považujete za:
Hlasujte v anketě na konci článku.

Rozsáhlou reklamní kampaň si Nova vyzkoušela právě při uvedení první série tohoto seriálu a agentovi Jackovi Bauerovi, když na počátku roku na pořad lákala diváky prostřednictvím bilboardů. "Míra propagace odpovídá důležitosti projektu. Pojišťovna štěstí je stěžejní programovou událostí letošního podzimu," informovala Novinky ředitelka Public Relations televize Nova Miloslava Nováková.

Třináctidílný seriál režíroval Jiří Adamec a v hlavních rolích se objeví nejpopulárnější herci, které Česká republika má - Jiřina Bohdalová, Jiřina Jirásková či Petr Nárožný.

Anketa
Propagaci seriálu prostřednictvím pohledů považujete za:
dobrý nápad, nevadí mi to
37.2 %
dobrý nápad, ale vadí mi to
11.2 %
okoukané, bez nápadu
51.6 %
Celkem hlasovalo 767 čtenářů.
yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků