Článek
Výstava se odehrála ve speciálně upraveném vlaku, který zvětšené fotografie za diváky vozil. Druhou nejnavštěvovanější výstavou loňského roku byla přehlídka díla Zdeňka Buriana, kterou v Jízdárně Pražského hradu vidělo 72 tisíc lidí. Na třetím místě v žebříčku je Mezinárodní bienále současného umění pořádané Národní galerií v Praze. To navštívilo 36 327 lidí.
Čtvrtou příčku v pomyslném žebříčku obsadila výstava Lucas Cranach a české země, kterou připravila Správa Pražského hradu a Národní galerie v Praze a jíž od 21. října do 8. ledna vidělo 24 000 lidí. Denní návštěvnost byla 380 diváků. První pětici uzavírá s denní návštěvností 265 lidí výstava Aléna Diviše v Galerii Rudolfinum. Na sedmém místě poprvé figuruje mimopražská instituce - Moravská galerie Brno s výstavou Vídeňská secese, kterou za 71 dní vidělo 15 486 lidí, denně 218 návštěvníků. Přehlídku spolu s brněnskou institucí připravilo pražské Uměleckoprůmyslové muzeum a Obecní dům, ve kterém měla reprízu. V Praze ji od května do září vidělo 13 303 lidí, ale denní průměr byl jen 120 diváků.
Alespoň částečně lze s návštěvností českých výstav srovnat přehlídku, která se koncem loňského roku konala v Metropolitním muzeu v New Yorku. Výstavu děl z doby Lucemburků spolupořádala Správa Pražského hradu a za tři měsíce ji vidělo 170 tisíc lidí s denní návštěvností 2000 diváků.