V Čistých barvách spojili své síly choreograf Kosei Sakamoto a Takajuki Fudžimoto, jenž má na starosti režii a postaral se o světelný design, přičemž využil nového typu vysoce svítivých LED lamp. "Chtěl jsem tato světla použít v tanečním představení," řekl Právu Fudžimoto. "Cítím blízkost světla a barev s tancem, protože tanec je také vnímán očima, nepoužívá slova a nejsou v něm explicitně vysvětleny důvody, proč tanečník udělal určitý pohyb." Lákají ho nové technologie. "Digitální záznam mě fascinuje svojí mobilitou. Barvu obrazu přitom mohu snadno měnit."

Na nových světlech využívajících LED ho zaujalo několik aspektů: "Nepotřebují velké ovládací pulty, řídíte je z notebooku, takže se dají použít skoro všude. Navíc umožňují vytvořit milióny barev."

I když Fudžimota fascinují nové technologie, před videoartem dává přednost divadlu. "Je specifické. Existuje vazba mezi diváky a umělci, kteří sdílejí společný zážitek. Odehrává se v reálném čase na určitém místě, kam diváci musejí přijít, což u videa, které se dá snadno šířit, není nutné. Navíc každé představení je originální, nikdy se nezopakuje ve stejné podobě," dodává.