I Geislerová se jako matka osmnáctiměsíčního Bruna občas divila, že v příbězích slovenského autora Dušana Taragela končí neposluchové v prasečím chlívku (protože se nemyjí), mají v břiše buben od pračky a vystupují v cirkuse (protože jim od přemíry zmrzliny zamrzl žaludek), odnese je strašidlo Özrottö (kvůli jejich žravosti) a jako žalobníčkům jim zdřevění jazyk. Ustaraní rodiče a příbuzní se je sice snaží zachránit, ale oni umíněně trvají na svých oblíbených zlozvycích.

"Kdyby mi to někdo četl, když jsem byla malá, myslím, že by mě to bavilo. I náš táta nám psal podobné pohádkové příběhy. Nebyly ani tak mravokárné, jako spíše poťouchlé," řekla Geislerová, která za týden oslaví 30. narozeniny. Práce před studiovým mikrofonem pro ni nebyla zcela nová, neboť ve stejném studiu před časem nahrála jednu pohádku do zoo, ale těšila se na ni.

Malému Brunovi pochopitelně pohádky čte, ale má s tím zajímavou zkušenost. "Nejvíc ho baví, když čtu něco, co není pohádka - třeba své knížky. Snad proto, že se tam mluví takovým tím normálním jazykem dospělých lidí, poslouchá úplně soustředěně," dodala herečka.

Podle režisérky Nadi Dvorské patří groteska a nadsázka v dětské literatuře ke klasice úspěšných výrazových prostředků. "Humor nesmyslu je živnou půdou pro fantazii dětského čtenáře. Může být zkarikován až do obludných rozměrů - a stále je vtipný a zábavný," uvedla. I proto si pro nové album zvolila bizarní Taragelovy příběhy, které měly na Slovensku úspěch u čtenářů a okamžitě se zařadily mezi bestsellery.

Geislerovou zvolila Dvorská záměrně, neboť chvílemi až brutální příhody dětských hrdinů komentuje svým něžným hlasem, jako by ony groteskní historky nezbedných dětí byly samozřejmou každodenní zkušeností. "Tato hvězda filmů Návrat idiota, ŽelaryŠtěstí, za které získala prestižního Českého lva, nekárá ani nenabádá. Jen informuje o podivuhodných příbězích, které se kdesi kdysi staly - nestaly. A to přirozeně a s bezprostřední jemnou vazbou k nadsázce," dodala Dvorská.