Populární neherecká tvář se televizi do začátku skutečně hodí, jinak by divák nemusel poznat, že zrovna tuhle sestavu ještě neviděl. Je to totiž seriál podobný většině ostatní produkce na pokračování, kterou točí komerční stanice v různých obměnách.

Scénář se přitom zpočátku tvářil jako pokus spojit komedii a romantiku v ironické a hravé nadsázce, jenže vybočení z řady mu dlouho nevydrželo. Sotva ve zkratce představil hrdinu, dal mu padáka z práce i z manželské postele a přesadil ho do péče otrkanějšího kamaráda z dětství, vychází z toho už zas jen „stará písnička“. V tomto případě pradávná novácká Hospoda, navíc jakoby „ukradená“ z primáckého Přístavu, protože nálevnu štáb vybudoval u Vltavy mezi hausbóty. Jestli divák ustojí v televizní programové nabídce dvě hospody na říčním břehu zároveň, zkonzumuje asi už všechno.

Prima se zatím svými VIP vraždami přidala k vlně tuzemských krimi a detektivek, které v posledních letech zaplavují obrazovku. Představila však seriál, který si ze zmíněných žánrů bere spíše jen vnější znaky. Za účelem pátrání po vrazích celebrit se vytváří „zábavná“ dvojice vyšetřovatelů – mladý policista Patrik Děrgel a amatérka Soňa Norisová, úspěšná spisovatelka, jež se díky svým konexím dostane přímo mezi policisty na stáž, aby mohla čerpat inspiraci. Seriálem se Prima hlásí k tradici Agathy Christie, ale na detektivku se nesoustředí. Z profesní krimi si bere leda tak tlachání v kancelářích a nad mrtvolou. Zato se pokouší o komediální ladění, jenže z něj mimoděk vytváří grotesku.