Pořad podle zdůvodnění rady v rozporu se zákonem přímo propagoval aktuální číslo časopisu a zmiňoval vybrané kauzy, které obsahovalo.

"V případě pasáží pojednávajících o kauzách okolo dua Eva a Vašek a moderátora M. Ebena se jednalo výhradně o inzerci článků zveřejněných v týdeníku Sedmička, kdy tyto sekvence postrádaly jakékoli organické propojení se zbytkem pořadu, a spíše tak vytvářely dojem vložených reklamních spotů," uvedla rada.

Nové licence

RRTV také udělila sedm licencí. Z toho dvě licence k provozování rozhlasového vysílání prostřednictvím pozemních vysílačů společnosti Joe Media, čtyři licence společnosti FTV Prima k provozování televizního vysílání programů Prima, Prima COOL, Prima ZOOM a Prima love, šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů, a Jaroslavu Heindlovi k provozování místního televizního vysílání programu TV Focus.