Hlavní obsah

Už ani Bullocková, ani Steve Jobs. Filmy překvapivě propadly

Novinky, Stanislav Dvořák

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Filmy se Sandrou Bullockovou, ať už horší či lepší, stabilně vydělávaly Hollywoodu slušné peníze. Mnohé proto překvapilo, že film Our Brand is Crisis v USA propadl.

Foto: Reuters

Sandra Bullocková

Článek

Our Brand is Crisis je komedie z prostředí politiky. PR šarlatánka v ní chce dostat k moci latinskoamerického kandidáta na prezidenta. Za první víkend, který je v Hollywoodu považován za nejdůležitější, vydělal tento mainstreamový film okolo tří miliónů dolarů, což je na americké poměry skutečný průšvih. Film stál cca 28 miliónů dolarů.

„Na ten film jsme hrdí. Měli jsme vyšší očekávání a samozřejmě je to zklamání,“ řekl jeden z manžerů Warner Bros. Jeff Goldstein.

Recenze byly špatné

Herečka, kterou zná většina lidí z kasovních trháků Slečna drsňák a Nebezpečná rychlost, tak zaznamenala nejhorší propadák ve své kariéře. Důvodů proto může být několik. Americký server Variety naznačuje, že problém je zaprvé v kvalitě příběhu (herečka sice má talent, některé její filmy ale bývají poněkud hloupé či rozporuplné a kritika jí to všude na světě často připomíná, což se stalo i v případě Our Brand is Crisis).

Za druhé se v sobotu v USA mohutně slavil Halloween a lidé moc nechtěli do kin. V ČR tato komedie kinopreméru zatím mít nebude.

Ani velmi populární herec Bradley Cooper se nemá moc čím chlubit. Jeho drama/komedie Burnt vydělala za první víkend kolem pěti miliónů dolarů.

„Je to spíše malý film a neutratili jsme za něj hromady peněz (20 miliónů dolarů, pozn. aut.), ale samozřejmě jsme doufali v něco víc,“ krčí rameny Erik Lomis z Weinstein Company.

Foto: Warner

Americký herec Bradley Cooper

„Milujeme Bradleyho, pracoval na tom opravdu tvrdě s režisérem Johnem Wellsem. Je to náš hýčkaný projekt, který však narazil na obtížný víkend.“

„Oni se na ty filmy vykašlali,“ míní však analytik Jeff Bock. „Podíváte-li se na novinky přicházející do kin, ani jedna z nich nemá moc marketingové podpory. Studia dobře věděla, co nabízejí.“

Také film Steve Jobs, který kdekomu připadal jako možný hit, dopadl dost nešťastně. Hned druhý víkend po premiéře se propadl o zdrcujících 65 % procent a vydělal 2,6 miliónu dolarů.

Na prvním místě tak v Americe zůstala sci-fi Marťan, která není úplně horkou novinkou.

Reklama

Výběr článků

Načítám