„V provozní rovině to skončilo a vše se bude řešit v právní rovině, kde se otevřely nové možnosti. V této oblasti ale nejsem kompetentní mluvit," řekl Zuna. Již dříve uvedl, že majitel RTA, kterým je britská společnost Malcolm & Whitacker Recovery, může nárokovat vzniklou škodu zahájením mezinárodní arbitráže s Českou republikou.

Propouštění se týká šesti oblastních studií RTA v Praze, Brně, Ostravě, Českých Budějovicích, ZlíněHradci Králové. RTA se až do konce loňského roku připojovala do vysílání Primy. Ta ale 1. ledna ukončila vysílání původního kanálu Prima a spustila nový program Prima Family.

Tím se vyhnula povinnosti sdílet v určitých časech vysílací frekvence s regionálními vysílateli, mimo jiné právě s RTA. V souvislosti se změnou licence Primy se RTA obrátila se stížnostmi na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, Český telekomunikační úřad a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Prima uvedla, že RTA šíří nepravdivé tvrzení a ve sporu s ní podala trestní oznámení a žalobu.