Mnichovští specialisté na renesanční zpěv Stimmwerck se ve středečním programu Unica columba mea věnovali anonymům 15. století, skladatelům z okruhu kodexu St. Emmeram v Řezně a motetům dle Písně písní 14. až 16. století.

Vícehlasý zpěv byl skvostem

Přestože nebylo v Týnském chrámu zdaleka vyprodáno, jejich vícehlasý zpěv bez doprovodu byl skvostem, a zejména kontratenorista Franz Vitzthum výjimečným hlasem přiváděl posluchače k úžasu.

Italská čtveřice Zefiro se specializuje na dechové nástroje baroka a v naprosto přeplněném tereziánském sále Břevnovského kláštera se jí ve čtvrtek v dílech Telemanna, Händela, Marcella, Bacha (Carla Philippa) a dalších podařilo okouzleným posluchačům přiblížit zvuk původního barokního fagotu a hoboje, dále cembala a violoncella, vše z 18. století.