Debutovali v Praze přednesem děl Beethovena, Widmanna a Schuberta a okamžitě oslnili precizní technikou, úžasnou souhrou a širokým stylovým záběrem, kdy hrají skladby od klasicismu až po nejnovější modernu s prvky „cageovské“ avantgardy (kvartet č. 1 Jörga Widmanna).

Po nádherně zpěvném Schubertově kvartetu Smrt a dívka ještě nadšenému publiku přidali pomalou větu z Dvořákova Kvarteta G dur. Soubor hraje vestoje a typické je pro ně střídání primária tj. prvních houslí – v první půli je hrál Gregor Sigl, ve druhé Natalia Prišepenko. Skvěle v Praze debutovala i mladá japonská houslistka Sajaka Šoji (čti Šodži) ve středečním orchestrálním koncertu.

V Evropě žijící útlá hráčka již hrála v zahraničí i s Českou filharmonií, v Praze ji ale doprovodili rozhlasoví symfonici řízeni Vladimírem Válkem. V Brahmsově Koncertu D dur ukázala kromě virtuózní techniky i výrazovou kulturu a v poslední větě i téměř mužskou energii. Posluchačům se odměnila přidaným preludiem Maxe Regera.

SOČR ještě zaujal precizním provedením Čajkovského Symfonie č. 6 Patetické.