Hlavní obsah

Mýty a pravdy o servisu plynového kotle

Novinky, innogy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Je servis plynového kotle banalita, nebo může jít o zdraví? Proč by u vás měl servisák strávit alespoň 90 minut? Mirek Procházka z innogy nám objasnil, v čem se spousta lidí mýlí a co nabízejí svým klientům oni.

Foto: innogy

Mýty a pravdy o servisu plynového kotle

Článek

„Můj kotel není tak starý, servis nepotřebuje.“

Váš kotel může vypadat v pořádku, ale na prohlídku 1x ročně nezapomínejte. Neservisovaný kotel často způsobí zanesení sifonu, jeho vytopení a finančně náročnou opravu. V nejhorším případě může dojít i k úniku životu nebezpečného oxidu uhelnatého.

„Servis je jen prohlídka kotle, nezlepší jeho funkci.“ 

Naopak. Správně seřízený kotel vám může ušetřit až několik tisíc ročně. Navíc se prodlouží jeho životnost, sníží hlučnost a splní záruční podmínky. V případě nehody je pak důležitý i pro pojistné plnění.

Výhody servisu plynových kotlů od innogy 

  • Kvalitní 90minutový servis od profesionálů
  • Platíte 177 Kč/měsíc jako součást záloh
  • V květnu a červnu získáte slevu 5 %
  • 1x ročně se ozveme a domluvíme termín
  • Získáte doklad k záruce i pro pojišťovnu
  • Při poruše zajistíme obvykle pomoc do 48 hod.

„Hledání technika a domlouvání servisu je složité.“

Záleží na tom, s kým servis domlouváte. Při servisu kotlů od innogy děláme většinu za zákazníky. Máme jejich údaje a víme, kdy je servis potřeba. Vždy jim 2–4 týdny dopředu zavoláme a domluvíme čas návštěvy.

Foto: innogy

Plynový kotel si nechte 1x ročně zkontrolovat

„Po technicích zůstává nepořádek a nikdy nevím, co na kotli nastaví.“

Servis kotle není natolik špinavá práce, abyste museli volat uklízecí četu. Naši technici nezmění nastavení kotle ani neodcházejí od neuklizeného nepořádku.

„Čím kratší dobu u mě technik stráví, tím lépe.“

To je asi největší mýtus. My říkáme, že práce technika musí trvat alespoň 90 minut. Za kratší dobu kvalitní servis neprovedete. Naši technici jsou odborníci, vždy vám vystaví i podrobný protokol s fotodokumentací.

„Nikdy nevím, jaký technik přijde a jestli vůbec zná můj kotel.“

To může být problém hlavně u lokálních techniků. Naši pracovníci mají certifikaci ke konkrétním značkám. V tuto chvíli servisujeme většinu kotlů na trhu: Viessmann, Junkers, Baxi, další najdete na bezpecnykotel.cz.

„Ideální je servis před začátkem topné sezóny.“

I to je mýlka. Není špatné zkontrolovat kotel před zimou,    ale my doporučujeme servisovat i na jaře a v létě. Záleží na výrobci kotle. Navíc je pravděpodobné, že cena i délka čekací lhůty budou na podzim vyšší.

Hledáte kvalitní servis? Můžete si ho objednat na bezpecnykotel.cz.

Výběr článků

Načítám