Článek
V průběhu července a srpna provedla společnost KPMG průzkum českého trhu z hlediska zákaznické zkušenosti. Průzkumu se zúčastnilo víc než 5 tisíc respondentů. Cílem bylo zjistit situaci v desítce odvětví a sestavit žebříček stovky nejlepších značek z hlediska komunikace a celkové zákaznické zkušenosti.
Respondenti hodnotili společnosti, se kterými mají osobní zkušenost, ne starší než 6 měsíců. Zákaznickou zkušenost lze dle průzkumu popsat optikou šesti pilířů zákaznické zkušenosti: integrita, řešení problémů, očekávání, čas a úsilí, personalizace a empatie.
Snaha zlepšit služby v energetice začíná nést ovoce. Poprvé se totiž do stovky firem dostaly firmy poskytující energetické služby. První z těchto firem je MND, která se v celkovém žebříčku všech firem v Česku umístila na 43. místě.
Od vstupu na retailový trh v roce 2014 se MND řídí jasnou misí: „Nabídkou dlouhodobě výhodných cen, jednoduchých a férových podmínek chce posouvat zažité způsoby nabízení energií domácnostem“. Výsledky studie KPMG potvrzují, že se MND vydalo správnou cestou, která se zákazníky rezonuje.
Více o průzkumu si můžete přečíst zde.
Více o nabídce MND najdete na www.mnd.cz nebo bezplatné zákaznické lince 800 400 500.