Článek
Obecná tísňová telefonní čísla si pamatuje skoro každý. Číslo asistenční společností své pojišťovny si však nevybaví téměř nikdo. Tak to alespoň ukázal nedávný průzkum Linky pomoci řidičům 1224.
Není proto divu, že většina dotázaných řidiček volá při nehodě nebo poruše o pomoc rodinným příslušníkům, přestože situaci s nepojízdným autem jim může lépe a rychleji vyřešit Linka pomoci řidičům 1224. Pojišťovny ji zavedly, aby fungovala pro všechny motoristy 12 měsíců v roce a 24 hodin denně. Podle toho je možné si velmi snadno zapamatovat a při nehodě vybavit její telefonní číslo 1224.
Není proto divu, že většina dotázaných řidiček volá při nehodě nebo poruše o pomoc rodinným příslušníkům, přestože situaci s nepojízdným autem jim může lépe a rychleji vyřešit Linka pomoci řidičům 1224. Pojišťovny ji zavedly, aby fungovala pro všechny motoristy 12 měsíců v roce a 24 hodin denně. Podle toho je možné si velmi snadno zapamatovat a při nehodě vybavit její telefonní číslo 1224.
Operátor Linky pomoci řidičům 1224 řidičku v nouzi spojí se smluvní asistenční společností pojišťovny, u které má povinné ručení. Pokud by si pojišťovnu nemohla vybavit, stačí nahlásit SPZ a operátor si pojišťovnu vyhledá. Pak už si řidička rychle dohodne, jakou pomoc potřebuje. Pojišťovna zásah uhradí v rozsahu, který je dán pojistnou smlouvou o povinném ručení nebo havarijním pojištění.