O vítězi Vstřícné banky rozhoduje přístup k bankovním poplatkům, který sleduje server bankovnipoplatky.com, hodnocení odborné poroty a názor veřejnosti vyjádřený prostřednictvím internetového hlasování. Fio banka získala celkově 72,41 bodů a titul Nejvstřícnější banka roku slaví již potřetí v řadě.

Porotci z řad expertů a laiků ocenili nejen běžné bankovní služby bez poplatků pro fyzické osoby i podnikatele, ale také rozvoj Fio banky včetně novinek, které v loňském roce pro klienty připravila. Za první tři čtvrtletí jde například o bezkontaktní kartu k účtu zdarma, vylepšený Smartbanking včetně QR kódů, zcela novou aplikaci Smartbroker pro investování přes chytré telefony nebo vylepšené API Bankovnictví.

 Banka ale nezahálela ani ve 4.Q 2013, který komentoval porotce a šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz Dalibor Z. Chvátal takto: "Fio banka se na novinkách vyřádila. Nový mobilní web, mobilní aplikace pro Windows Mobile, otevření účtu pomocí kurýra, dobíjení kreditu do mobilů, číslo účtu na přání. WOW. Fio ukázala, že jí klienti nejsou ukradení a bude na vztazích dál pracovat.“

Banka dále rozšiřovala pobočkovou i bankomatovou síť a zvýšila počet klientů o cca 105 tisíc na celkem 330 tisíc klientů ke konci roku. Její produkty získaly řadu cen v soutěžích Zlatý Měšec i Zlatá koruna.

„Z třetího prvenství v klientském ratingu bank máme velkou radost, obzvláště v takto konkurenčním prostředí, které na českém bankovním trhu vládne. Děkujeme všem, kteří pro nás hlasovali, a samozřejmě našim klientům za důvěru, kterou nám využitím našich služeb prokazují. Budeme se dále snažit, abychom ji nezklamali,“ komentuje vítězství Fio banky Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Objevte výhody Nejvstřícnější banky roku