Článek
Vaše internetové bankovnictví MojeBanka prošlo v loňském roce razantní proměnou. V čem je jiné?
Nová MojeBanka vyniká jasnou a přehlednou logikou zobrazení informací. Na první stránce klient nalezne nejdůležitější informace o všech svých účtech a produktech, a to nejen o těch, které má v Komerční bance, ale i v ostatních společnostech skupiny, např. o stavebním spoření. Na jedno kliknutí se dostane k detailním informacím a službám vybraného produktu.
Kromě vzhledu je to značné množství služeb a unikátních funkcí, které žádná jiná banka na českém trhu nenabízí. Rád bych vyzdvihl třeba možnost sjednat si přes internet osobní schůzku na pobočce, kdy klient vidí svému bankovnímu poradci do kalendáře a objednává se na konkrétní čas. Novinkou je služba Poraďte mi. Pokud ji klient využije, může sdílet svou obrazovku internetového bankovnictví se zkušeným poradcem, který mu pomůže zorientovat se a poradit s tím, s čím si klient neví rady. Zajímavá je také možnost pořídit si nový produkt bez návštěvy pobočky.