RWE byla domácnostmi ohodnocena jako dodavatel s nejlepším poměrem cena a výkon, a proto by firmě zákazníci nejčastěji dali přednost při změně dodavatele. Výzkum také potvrzuje, že jsou tradiční dodavatelé energií vnímáni pozitivněji pro jejich kvalitní obsluhu a přístup k zákazníkům než alternativní dodavatelé, kteří se zaměřují primárně na hromadné získávání zákazníků.

Sama RWE považuje nadstandardní úroveň svého zákaznického servisu za významnou konkurenční výhodu, která ji odlišuje od konkurence.

Zákazníci RWE mají jistotu, že se mohou kdykoli obrátit s dotazem nebo problémem na nonstop zákaznickou linku, mohou vyřídit spoustu záležitostí sami přes internet díky RWE online servisu nebo mohou navštívit jakékoli ze zákaznických center po celé republice.

U RWE zákazník navíc k odebírané energii získává spolu s garantovanou úrovní servisu také spoustu dalších zajímavých výhod. Díky RWE kartě může například čerpat 20% slevy na skipasy a vstupenky do kina. Každý zákazník RWE má také přístup do e-shopu RWE Premium, kde může vybírat od stavebních materiálů až po spotřební zboží od renomovaných značek za velmi výhodné ceny.

Podrobnosti najdete na webových stránkách www.rwe.cz.