„Mohli jsme vybudovat vlastní komunikační řešení. To by ale představovalo vysokou počáteční investici s problematickou návratností. Proto jsme se rozhodli pro alternativu v podobě využití outsourcingových služeb,“ říká Rudolf Paďouk, IT manažer společnosti. „Ideálním řešením se ukázala nabídka společnosti Telefónica O2 a její služba O2 Kompletní kancelář, která nám pomohla významnou měrou snížit náklady na hlasové a datové služby.“ Díky tomu jsou jednotlivé pobočky propojeny do vlastní virtuální sítě s garancí maximálního zabezpečení veškeré komunikace a dat. Firma přitom do komunikačního řešení nemusela vůbec investovat.

Globus Car mohl díky nabídnutému řešení snížit zatížení svého IT oddělení a věnovat se rozvoji péče o zákazníky. Správu a údržbu telko sítě totiž plně převzalo O2. Díky tomu navíc ví přesně, kolik za komunikační řešení pro propojení poboček a centrály zaplatí. Firma má také jistotu, že jakékoliv případné technické problémy za ni vždy vyřeší v jasně stanovených lhůtách O2 .