Obchodní filozofií této ve Velké Británii oblíbené značky je nabízet především freetimeovou a streetwearovou módu určenou nejen pro mladé, ale i pro zralejší klientelu, která ráda udržuje krok s nejnovějšími trendy a nechce ztratit šmrnc. Na kratičké přehlídce ve Veletržním paláci premiérově na českých molech předvedly výrazné osobnosti české modelingové scény kolekci pro jaro 2006.

Než ovšem na molo vkráčely ladné modelky, předvedly své sugestivní smyčcové umění a sexy mini oblečení muzikantky z kvarteta Inflagranti (dokonce zazněla i skladba americké grunge legendy 90. let fenomenální Nirvany). Po hudbě přišel tanec. Tvrdé beaty Marilyna Mansona zahalily prostor.

Pohodovou kolekci předvedly na extrémně vysokých umělohmotných podpatcích vedle Heleny Houdové i česká topmodelka Simona Krainová, Miss ČR 1998 Kateřina Stočesová, Miss ČR 2004 Jana Doležalová a 2. vicemiss ČR 2005 Agáta Hanychová.

Free móda pro dámy i pány

Pánské kolekci kralovaly teplé barvy a ležérní střihy, trička, košile, volnější džíny a svetry. Dámské oblečení uspokojí současné módní nároky - nositelnou extravagancí, pohodou, ethno prvky a country stylem, sportovní elegancí a navíc příjemnými a praktickými materiály. Nutno dodat za velmi sympatickou cenu.

V České republice se začne Cherokee oblečení prodávat od února příštího roku v sítí obchodních domů Tesco.