Článek
Prodej komárů má být pouze šikovnou propagací Číňanovy webové prodejny šperků. Jenže když se z ničeho nic strhla vlna objednávek na komáry, tak musel majitel stránek Nin Nan začít zvažovat, zda by jejich prodej nebylo větší terno. Nakonec došel k tomu, že je zájem jistě pouze jen dočasný, a tak zůstane u prodávání šperků
"Zamknul jsem se v místnosti a těžce jsem uvažoval nad tím, jak obchodu zajistit propagaci," řekl Nin. Když ho u přemýšlení obtěžoval komár, kterého muž po chvíli otravného bzučení zabil, byl nápad na světě. "V tu chvíli jsem dostal tenhle ujetý nápad," dodal Číňan.
Jeho reklama na komáry zní: "Vskutku zemřeli lidskýma rukama. Mohou být použiti na vědecké studie, dekoraci či do sbírek."
Zájem už je i o reklamu
Za pouhé dva dny od chvíle, kdy umístil upoutávky na různá fóra, zaznamenaly jeho stránky 250 000 návštěv a více než 10 000 objednávek na mrtvé komáry.
Za dobrý nápad se platí a to si uvědomují i různé firmy. Číňan už dostal nabídky od australské vinařské společnosti a jedné šanghajské firmy, které chtěly mít na jeho stránkách urychleně placenou reklamu. Číňan má teď ale jediný jasný cíl, stát se známou osobností.
"Chci udělat svůj obličej a jméno veřejně známým. To mému obchodu velmi pomůže," uvedl vynalézavý Číňan.