Hlavní obsah

Geniální reklama na toaletní papír si vystačí pouze s jedním slovem

Novinky, vps

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Mnoho papírových výrobků, jako například knihy nebo diáře, je dnes vytlačováno moderními technologiemi. Francouzská reklama na toaletní papír se ale snaží vtipným způsobem ukázat, že v jednom odvětví papír přece jenom nahradit nelze.

Reklama na toaletní papír nepotřebuje překlad, rozumí jí lidé na celém světě

 
Článek

V hlavní roli se objevuje manželský pár s diametrálně odlišným přístupem k papíru. Zatímco žena si čte klasickou tištěnou knížku, luští sudoku s tužkou v ruce nebo kreslí s dítětem na papír, její manžel jí vždy poučujícím způsobem ukáže, že vše může dělat na tabletu bez použití reálného papíru.

K obratu dojde na konci reklamy, kdy muž sedí na toaletě, na které došel papír. Opět zavolá na svou ženu Emmu, ale ta mu vše vrátí i s úroky. Právě jméno jeho ženy je jediným slovem, které se v šotu vyskytne.

Reklama, která sbírá kladné ohlasy po celém světě, byla vytvořena pro francouzského výrobce toaletního papíru Le Tréfle agenturou Leo Burnett.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám