Gunn Report je nezávislá ročenka vydávaná od roku 1999 Donaldem Gunnem. Sleduje výsledky různých reklamních festivalů a soutěží a na jejich základě určuje nejúspěšnější reklamy a agentury.

„Čím víc sledujete Canal+, tím víc milujete film,“ je hlavní motto reklamy, která se natáčela na hradě Kost a v barrandovských ateliérech. Její nizozemský režisér Matthijs van Heijningen se pak stal nejoceňovanějším tvůrcem loňského roku. Mimo reklamní tvorbu je znám především novou verzí hororu Věc.

V reklamě vystupuje v hlavní roli medvěd, který je úspěšným filmovým režisérem. Musí mít vše pod kontrolou, je trochu excentrický a výbušný, ale také velmi talentovaný. Během reklamy vypráví s nadšením o své lásce k filmu, na konci se ovšem ukáže, že to byl pouze sen medvědí kůže, která strávila příliš mnoho času sledováním francouzského Canal+.