Hlavní obsah

Vegetariánka našla v balení "čerstvého" salátu mrtvolku ptáka

Novinky, Markéta Klánská

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Burnham on Sea

Balení čerstvého porcovaného salátu by nemělo obsahovat nic jiného než salát. Jak se ale zdá, mezi zelenými lístky se mohou nacházet různá tajemství. Vegetariánka Julia Flynnová z Velké Británie mezi nimi našla dokonce mrtvého ptáka. Spolu s přítelem, Paulem Streeterem, nyní požadují odškodnění.

Foto: Profimedia.cz

Britka našla v balení salátu mrtvolku ptáka, po prodejci požaduje odškodnění

Článek

Streeter v sobotu zakoupil v supermarketu Tesco ve městě Burnham on Sea balení rukoly. Když ale jeho 39letá přítelkyně nasypala zelené lístky u večeře na talíř, nestačila se divit. Před ní se objevil asi deset centimetrů velký tmavý objekt.

Nejprve si myslela, že jde o nějaký list, dokud se neukázalo, že to jsou kosterní pozůstatky malého ptáka. Flynnová okamžitě utekla od stolu. Udělalo se jí špatně, protože salát zrovna plánovala spolu s partnerem a jeho třemi dětmi sníst.

Foto: Profimedia.cz

Najít v salátu mrtvolku je nechutné, rodina požaduje od prodejce kompenzaci

"Nemohl jsem věřit svým očím. Bylo to děsivé. Julie to málem pozřela," řekl deníku The Daily Mail Streeter.

"Vzal jsem zbytky ptáka i pytlík se salátem a vrátil se do obchodu, kde nakupuji už 11 let. Byl jsem rozzuřený. Chtěli, abych jim pozůstatky ptáka vydal, já ale odmítl a vzal je zpátky domů. Zasloužíme si odškodnění," dodal Streeter, který nyní vznesl proti supermarketu oficiální žalobu.

Foto: Profimedia.cz

Balení salátu s mrtvým ptákem zakoupil Paul Streeter v obchodě, kde nakupuje už 11 let

"Záležitosti podobného rázu bereme velmi vážně a tento incident nás opravdu znepokojil. Zakládáme si na tom, že naše potraviny jsou té nejvyšší kvality. My i naši dodavatelé máme přísný systém, který zamezuje cizím objektům, aby se dostaly do našich produktů," řekl v úterý mluvčí obchodu.

"Případ řádně prošetříme. Se zákazníkem jsme v kontaktu a už jsme se mu omluvili,“ dodal mluvčí.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám