„Je to láhev emocí, protože toto víno je přímo od madam Clicquotové,“ řekla Fabienne Moreauová, historička slavné značky. Připomněla tak Barbe-Nicole Clicquot-Ponsardinovou, která v 19. století svůj proslulý vinařský podnik osobně řídila. Vysoká cena podle historičky „potvrzuje hodnotu vína i prestiž podniku“.

Láhev koupil zájemce ze Singapuru, který si za dalších 24 tisíc eur přibral ještě láhev Juglaru. I to je značka šampaňského vína, ta se však na rozdíl od Veuve Clicquot dneška nedožila.

Obě láhve podle expertů pocházejí z let 1825–1830.

Správa finského souostroví Alandy chce nyní z dražby vylovených lahví udělat každoroční rituál, který by lákal i turisty. Kromě 46 lahví Veuve Clicquot má k dispozici 95 Juglarů a čtyři láhve jiné proslulé značky, Heidsieck.