Třiasedmdesátiletí Eric a Jacquie Taylorovi podle serveru mail online nevěřili svým očím, když na účtu spatřili tuto sumu, kterou měli údajně utratit v jejich třípokojovém bytě v Torquay v Devonu. K tomu jim přišlo i zvednutí měsíčních záloh z 88 liber na více než 3000 liber.

První jejich reakcí bylo vypnout všechny spotřebiče v bytě, po „vychladnutí“ následoval dotaz na společnost EDF Energy a požadavek ohledně vysvětlení celé věci. „Museli jsme se obrnit trpělivostí a vytrvalostí, což je obojí potřeba pro komunikaci se zákaznickou linkou,“ uvedl poněkud roztrpčeně pan Taylor.

Nakonec důchodcům přeci jen přišlo vyjádření společnosti, že na vině je chyba počítače v důsledku zavádění nových fakturačních programů. Jako projev omluvy nabídla společnost Taylorovým kredit ve výši 20 liber, zároveň jim však zvedla měsíční zálohy na 95 liber.

„Asi se poohlédneme po jiných dodavatelích, ale obávám se, že mezi nimi velký rozdíl nebude,“ procedil mezi zuby pan Taylor.