Schifferová, která prý chce dát po více než dvou desetiletích na přehlídkových molech svému životu nový směr, nyní hledá partnery pro spolupráci na zmíněném projektu.

"Ráda bych tvořila vlastní módní řady. Chci, aby moje značka byla nadčasová a klasická, ale přitom s citem pro módu," řekla devětatřicetiletá modelka německého původu tento týden na konferenci věnované luxusnímu zboží, pořádané v Berlíně listem International Herald Tribune.

"Moje výrobky by měly být pro zákazníky cenově příznivé. Láká mě kašmír, sama ho neustále nosím," dodala.

Vlastní podnikání by ale Schifferové nemělo bránit jejímu působení v modelingu. Modelka, která se v poslední době objevila kupříkladu v reklamních kampaních firem Yves Saint Laurent, Salvatore Ferragamo a Alberta Ferretti, podle svých slov doufá, že bude moci pokračovat v práci modelky "co nejdéle".

Vlastní výrobky uvedla před Schifferovou na trh již řada jiných celebrit. Kritiky vychvalovány jsou kupříkladu večerní róby bývalé popové zpěvačky Victorie Beckhamové, Jennifer Lopezová prodává vlastní parfémy a Paris Hiltonová luxusní hodinky.