„Během tří měsíců jsem prošla tři oddělení a poznala jsem, jak se testuje kvalita prodávaných potravin, eviduje zboží v interních systémech a připravuje strategie v rámci PR aktivit. Po skončení stáže mi byla nabídnuta smlouva na plný úvazek,“ říká Petra, bývalá stážistka a dnes už stálá součást týmu akčního oddělení, které připravuje tematické týdny.

Šanci mají hlavně ekonomové

Stáž v oddělení nákupu na centrále společnosti v Praze je určena studentům 4. nebo 5. ročníku VŠ, ideálně ekonomického směru, se znalostí němčiny a se zájmem o obchod či marketing. A co bude jejich úkolem? Stážisté se budou podle vedení firmy podílet na přechodu zboží od výrobců až do regálů v prodejnách řetězce Lidl, budou spolupracovat na přípravě tzv. akčních týdnů, nebo na tvorbě marketingových a reklamních materiálů.

Uzávěrka přihlášek je 30. dubna 2015. Výběr studentů proběhne v tříkolovém výběrovém řízení. Více informací o stáži pro studenty získáte na http://kariera.lidl.cz/cps/rde/SID-DD793B85-FB8F266F/career_lidl_cz/hs.xsl/letni-staz-v-oddeleni-nakupu-1452.htm.

Může se Vám hodit na službě Firmy.cz: