Hlavní obsah

Monster.cz a Spráce.cz přicházejí na trh se společným produktem

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Pilotní spolupráci na online trhu práce zahajují od 17. května dva hlavní poskytovatelé pracovní online inzerce, server Spráce.cz z portfolia české portálové jedničky Seznam.cz a světová jednička online náborových služeb s českým zastoupením Monster.cz.

Článek

Na online trhu práce chtějí nabídnout zaměstnavatelům atraktivní příležitost, jak efektivně a s přiměřenou investicí najít vhodné kandidáty na otevřené pracovní pozice.

Inovativní způsob, jak efektivně najít kvalitní kandidáty

„Rádi bychom společně pomohli inzerentům najít kvalitní kandidáty na inzerované pozice, a to s co nejnižšími náklady jak na čas, tak na administraci. Spráce na české portálové jedničce Seznam.cz oslovuje významnou část internetové populace a díky tomuto projektu nabídne klientům unikátní řešení náboru“ uvedl David Svatoš, manažer Spráce.cz na Seznamu.

„Tímto společným projektem otevíráme nové možnosti a přinášíme inovativní způsob spolupráce na český trh online služeb práce, který je přínosný pro obě jeho klíčové součásti - pro lidi hledající zaměstnání a pro společnosti a organizace nabízející práci,“ říká Jaroslav Macnar, marketingový ředitel Monster.cz

Monster® je světovou jedničkou online trhu práce a poskytovatelem HR služeb a řešení pro zaměstnavatele a agentury práce. Spráce.cz s uživatelským zázemím Seznamu zase garantuje vysokou návštěvnost inzerce a pokrytí širokého spektra cílové skupiny.

Výhodná cena, silná marketingová podpora

Klienti obou inzertních služeb budou moci výhodně získat inzerci volných pracovních míst za cenu již od 3000 korun se zveřejněním inzerátů v rámci celé České republiky na období čtyř týdnů. Společný projekt bude zahrnovat jak umístění jednorázového inzerátu, tak balíčky.

Celý projekt bude rovněž podpořen silnou marketingovou komunikací v rámci specificky cílených media typů zaměřených na zaměstnavatele.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám