Článek
„Vlastní tři obrazovky – chytrý telefon, tablet a počítač. Je jasné, že je pro ně důležité vlastnit také čtvrtou obrazovku – televizi,“ uvedl Sculley. Podle něj to ale Apple nebude mít na trhu s televizní technickou vůbec jednoduché.
„Lidé si totiž neuvědomují, jak velký trh to je. Microsoft chtěl ovládnout obývací pokoje, Sony chtělo ovládnout obývací pokoje… ale vždy selhaly,“ dodal bývalý šéf Applu.
Apple není na televizním trhu žádný nováček
Podle některých zdrojů již na výrobě televizorů Apple usilovně pracuje. Prodávat by se měly pod značkou iTV. To je vcelku logické, protože americký počítačový gigant se vždy snaží pojmenovávat své přístroje stejným způsobem – k typu přístroje jednoduše přidá písmenko i. Stejné je to například u iPhonu (iTelefonu).
První televizory s logem nakousnutého jablka by se měly podle neoficiálních informací začít prodávat ještě letos. K dostání by měly být dva modely s úhlopříčkami 32 a 37 palců (82 a 94 cm).
Apple není na trhu televizní techniky takovým nováčkem, jak by se mohlo na první pohled zdát. Již v roce 2011 bylo totiž představeno zařízení Apple TV, kterým si firma snaží zajistit podíl na trhu internetové televize. [celá zpráva]