Sledování směru jízdy na titěrném displeji navigace často odpoutává řidičovu pozornost od vozovky. Technologie PathFinder HUD (Heads-Up Display), která promítá směr cesty na čelní sklo, by měla tento hlavní problém navigačních systémů zcela odbourat.

Promítání na čelní sklo je prováděno pouze při změně směru jízdy. Při cestě na dálnici tak na čelním skle uvidíte směrovou šipku teprve až ve chvíli, kdy se bude blížit sjezd.

Další užitečnou vlastností nové navigace je automatická intenzita podsvícení. Ta reaguje na okolní prostředí pomocí světelného senzoru a automaticky upravuje jas navigace podle potřeby. Pokud v autě cestujete celý den, senzor samozřejmě dovolí navigaci přepínat režimy mezi denním a nočním módem.

Novinka nabídne prostorný dotekový displej

I přes možnost promítat směr jízdy na čelní sklo automobilu nabídne navigace prostorný 5“ displej s WQVGA rozlišením (480 × 272 pixelů). Ten je schopen zobrazit až 65 tisíc barev.

Zařízení využívá procesor Samsung 2443 s frekvencí 400 MHz a 128 MB operační paměť. Interní paměť zařízení dovolí uložit až 2 GB mapových podkladů. Kdyby vám tato kapacita nestačila, můžete ji rozšířit pomocí paměťového slotu microSD/microSDHC.

Přečtěte si také: Škoda Fabia a Roomster dostanou novou navigaci Mio

S počítačem novinka komunikuje pomocí tradičního rozhraní USB nebo pomocí bezdrátové technologie Bluetooth. K satelitům se navigace připojí pomocí čipu GPS SiRF STAR III s interní anténkou.

Včetně vestavěné baterie má zařízení hmotnost 240 gramů a rozměry 33 mm x 86 mm x 16,8 mm. V České republice by se novinka měla začít prodávat ještě před Vánoci.