Na celkových příjmech se internetová reklama stále podílí pouze pěti procenty. V loňském roce celkové příjmy z internetové reklamy dosáhly 12,5 miliardy dolarů. Podle analytiků se trend rekordů z příjmů internetové reklamy bude i nadále prosazovat. Rekordy padaly již tři roky nazpět a stejně jako tento rok, i v dalších letech je odhadováno, že příjmy budou lámat veškerá očekávání.

Podle odhadů výzkumné společnosti eMarketer výdaje za internetovou reklamu za celý letošní rok stoupnou o 26,8 procenta na 15,9 miliardy dolarů. Tempo růstu tak zpomalí z více než 30 procent v uplynulých dvou letech, avšak stále bude vyšší, než růst příjmů z reklamy v televizi, rozhlase a tištěných médií.

Analytici eMarketer se domnívají, že příjmy z internetové reklamy dále porostou a do roku 2010 by se měly vyšplhat na 25,2 miliardy dolarů. Tempo růstu však bude zpomalovat. V roce 2007 by se příjmy měly zvýšit o 15,1 procenta, v roce 2010 však již jen o 6,8 procenta.