Celkové příjmy stouply o 5,2 procenta na 1,31 miliardy USD. Po odečtení poplatků zaplacených partnerským internetovým stránkám však klesly o 19 procent na 841,2 miliónu USD. Slabší příjmy přicházejí v době, kdy inzerenti dávají stále více peněz do digitální reklamy, protože spotřebitelé tráví stále více času na internetu. Většinu reklamy se však daří získat konkurentům.

V souvislosti s poklesem hodnoty bloggovací služby Tumblr Yahoo zaúčtovala odpisy 482 miliónů USD. Již dříve zaúčtovala firma odpisy 230 miliónů USD. To ukazuje, že hodnota Tumblr se snížila o téměř dvě třetiny. Yahoo kupila firmu v roce 2013 za 1,1 miliardy USD.

Zatím zůstává nejasné, zda Yahoo opustí svoji dlouhodobou snahu o oživení a prodá své hlavní operace. Tento postup by zřejmě ukončil čtyřletou vládu generální ředitelky Marissy Mayerové. Mayerová toho o možnosti budoucího prodeje příliš neřekla. Pouze investorům oznámila, že firma pečlivě hodnotí nabídky, zatím však nemá žádné oznámení. V pondělí byl konečný termín pro podání závěrečných nabídek, takže rozhodnutí by mohlo padnout brzy, upozornila agentura AP.