Hlavní obsah

Konec nepřehledných reklamních nabídek? Seznam.cz Email nově třídí hromadnou poštu

Novinky, mif

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Uživatelé poštovní schránky od společnosti Seznam.cz v ní naleznou novou složku zvanou „Hromadné“. Ta byla přidána po několikaměsíčním testování a automaticky se do ní ukládají všechna hromadně odesílaná reklamní sdělení. O akční nabídky jednotlivých obchodů tak lidé nepřijdou, zároveň se jim ale nebudou plést mezi jejich soukromou nebo firemní korespondencí. Otevřou si je pouze tehdy, když sami budou chtít.

Foto: Novinky

Složku zvanou Hromadné lidé naleznou ve stromové nabídce v levé části poštovní schránky.

Článek

Každý den míří do poštovních schránek Emailu po prvním filtrování spamů 80 miliónů zpráv. Osm z deseti doručených e-mailů má přitom povahu obchodního sdělení. Pouze 20 % došlých zpráv tak tvoří skutečně soukromou nebo firemní korespondenci.

„Často se tak stává, že se lidé mezi jednotlivými zprávami špatně orientují a v záplavě nejrůznějších nabídek jednoduše přehlédnou důležitý e-mail. Díky složce Hromadné budou mít nově všechny tyto newslettery na jednom místě a nic důležitého jim už neunikne,“ řekl David Finger, produktový manažer Seznam.cz Email.

Do hromadné pošty nebudou zařazeny transakční e-maily z bank, potvrzení o registraci či nejrůznějších objednávkách. „Zprávy ručně přesunuté do složky ‚Hromadné‘ budou primárně chodit tam. To platí i v opačném případě,“ podotkla produktová manažerka služby Seznam.cz Email Blanka Čárová.

„Pokud se lidem tato novinka nebude líbit, lze ji jednoduše v nastavení vypnout, stejně jako automatické mazání zpráv starších 90 dnů,“ doplnil Finger. Možnost vypnout novou funkci lidé naleznou v nastavení své poštovní schránky.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám