Článek
„Kdo to je? A jak se ten název vlastně čte?“ ptal se bez nadsázky každý druhý kolemjdoucí, který okolo stánku společnosti Changhong procházel.
I když termín stánek není tak úplně přesný. Zatímco drtivá většina vystavovatelů bojovala doslova o každý metr, čínský výrobce měl tak obrovskou plochu, že na ní kromě několika desítek televizorů umístil i velké pódium, několik lóží pro testování produktů, a dokonce i celý obývací pokoj, ve kterém prezentoval inteligentní domácnost postavenou na svých komponentách.
Aby toho nebylo málo, v samém středu konkurenty dráždily tři imitace čínských mostů. Zabíraly stejný prostor jako většina běžných výstavních ploch. Nemohlo se po nich ani chodit, byly pouze na ozdobu.
Prezentační plocha Changhongu navíc byla na jednom z nejprestižnějších míst v celém Las Vegas Convention Center, přímo u vstupu do centrální haly. Hned vedle měl stejně velkou expozici americký Intel – největší světový výrobce polovodičových obvodů. Okolo těchto dvou stánků musel zkrátka projít každý návštěvník veletrhu.
A ostatní velcí hráči na televizním trhu? Sony, Samsung, Philips i ti další... Všechny jste je našli až tam někde vzadu. Na druhou stranu na jejich stáncích se alespoň objevila řada skutečně zajímavých novinek. Changhong žádnou oslnivou novinu vyrážející dech neukázal, jak je jeho dobrým zvykem, lákal především na atraktivní cenu.
Koneckonců byl to právě tento čínský výrobce, kterému se na tuzemském trhu podařilo loni jako prvnímu prolomit se svým 4K televizorem pomyslnou hranici 25 tisíc korun. [celá zpráva]