„Chceme uživatelům nabídnout možnost, jak rychle a jednoduše najít tu nejzajímavější nabídku na 15 druhů zboží, které v daném období mohou zrovna potřebovat. První dva letáky jsme zaměřili na ‚Elektroniku k vodě‘ a ‚Relaxaci na zahradě‘,“ řekl Milan Šmíd, manažer Zboží.cz.

Podle něj si pilotní program klade za cíl zjistit, zda budou mít uživatelé o takovouto formu nákupních rádců zájem.

Ukázka tematického letáku

Ukázka tematického letáku

FOTO: Zbozi.cz

„První várku letáků jsme připravili společně s několika vybranými e-shopy, se kterými jsme dosud měli ty nejlepší zkušenosti. Kromě zajímavé cenové nabídky pro zákazníky se zde také otevírá možnost pro majitele internetových obchodů, jak lidem prezentovat akci, která u nich právě probíhá,“ doplnil Šmíd.

Lidé nepřijdou ani o tzv. Nabídku dne, kde se zobrazují zajímavé tipy ke koupi. Přesune se však do spodní části stránky, kde zcela nahradí „Týdenní nabídky“.