„Nejvíce změn čeká na klienty serveru Firmy.cz. Došlo ke zjednodušení a větší variabilitě samotného firemního zápisu. Kromě klasických informací mohou klienti vkládat vlastní nabídky, aktuality, kontaktní osoby (včetně fotografií), či uveřejnit nestandardní otvírací dobu,“ uvedl Křivánek.

Starý (vlevo) vs. nový vzhled (vpravo)

Starý (vlevo) vs. nový vzhled (vpravo)

FOTO: Seznam.cz

„Velkou změnou také prošel vyhledávač, který je kompletně přepracován a doplněn o funkce našeptávače a opravovače překlepů. Změnou prošel i samotný editační formulář zápisu. Klienti nyní mohou editovat jakýkoliv obsah a okamžitě uvidí finální podobu jejich prezentace,“ konstatoval produktový manažer serveru Firmy.cz.

Nový vzhled

Nový vzhled

FOTO: Seznam.cz

Katalog Firmy.cz obsahuje více než 550 000 společností a institucí, zařazených do 3600 kategorií, s denní návštěvností přesahující 250 000 unikátních návštěvníků a každý den si lidé zobrazí více než 1 500 000 detailů firemních zápisů.

Starý vzhled

Starý vzhled

FOTO: Seznam.cz

„Na co jsme opravdu pyšní, je i fakt, že více jak 90 % zápisů jsou ověřená data mladší jednoho roku. Je to výsledek pečlivé práce týmu administrátorů, kteří spravují katalog a v rámci telefonického ověřování jsou v přímém denním kontaktu s našimi uživateli a klienty,“ dodal Křivánek.