Cílem služby je poskytnout uživatelům maximálně přesnou a přehlednou informaci o kontaktech na hledanou firmu. I proto se stále vylepšuje tzv. firemní detail, tedy vizitka firmy. Podle uživatelských připomínek se nyní detail přehledněji věnuje adrese, telefonu, emailu, informacím o otvírací době i prokliku na webovou stránku firmy.

Firemní detail obsahuje i mapu s vyznačením uvedené firmy. Nově se dá s mapou pracovat, není statická, a tak se v ní může uživatel pohybovat anebo volit velkou mapu, na které znovu vidí i zvolený firemní detail. Po nalezení firmy na mapě má stále všechny její kontakty po ruce a může se s firmou pohodlně spojit.

Z hlediska inzerujících firem je možné také propojení firemního detailu s oborovými službami Seznamu. Svou nabídku ze Zboží.cz, Srealit nebo Sauta budou inzerenti moci mít také na svém firemním detailu. Uživatel tak uvidí například nabídku e-shopu nebo realitní kanceláře přímo na vizitce firmy.

Mobilní verze Firmy.cz
Stejně jako řada dalších služeb Seznamu, jsou i Firmy.cz přístupné uživatelům z mobilního telefonu. Prostřednictvím mobilní adresy m.firmy.cz se uživatelé i inzerenti velmi rychle dostanou na mobilní verzi Firmy.cz . Tady mohou buď vyhledat potřebný kontakt na firmu, nebo naopak zkontrolovat zápis své firmy na Seznamu.

 

„Dlouhodobě připravujeme Firmy.cz na výrazné obsahové rozšíření tak, aby v nich uživatel rychle našel všechno nezbytné, co potřebuje o hledané firmě vědět,“ říká k inovacím produktový manažer služby Tomáš Vyskočil.

Design s akcentem na hledání

Nový odlehčený design služby se maximálně soustředí na výsledky hledání. V záložkách na úvodní žluté liště uživatel snadno rozliší, zda hledá na Firmách, nebo zda chce přejít do Zboží, Map nebo do Obrázků.

Všechny vyhledávací služby jsou tu po ruce a lze v nich hledat další informace související se zvolenou firmou. Všechny obrazové prezentace jako fotky nebo mapy jsou v detailu firmy umístěny zřetelně vpravo, tedy odděleně od textové části.

Samotné hledání je na Firmách stále více relevantní, spojitost s klíčovým slovem se maximálně upřesňuje, a proto jsou výsledky jak v kategoriích, tak v regionech pro uživatele velmi nápomocné.