Hlavní obsah
 

Řetězec Primark otevírá v Česku. Slibuje stejnou kvalitu jako v zahraničí

Do Česka míří irský oděvní řetězec Primark, který je známý prodejem značkové módy „za levno“. Po několikaměsíčním odkladu otevírá ve čtvrtek svoji prodejnu na pražském Václavském náměstí. V Praze nabídne tři patra s oblečením. Ještě před otevřením do nich nahlédl štáb Novinek. Kvůli koronaviru bude moci zpočátku nakupovat v obchodě najednou jen omezený počet zákazníků.

 
Řetězec Primark otevírá v Česku. Slibuje stejnou kvalitu jako v zahraničí

„Nabízíme našim zákazníkům stejnou kvalitu, stejnou módu jako ve všech ostatních obchodech. Česká republika je náš čtrnáctý trh,“ sdělil Novinkám manažer Primarku Maciej Podwojski.

Obchod se nachází v loni dokončeném objektu Flow Building, v budově, která vyrostla na místě zbořené stavby na rohu Opletalovy ulice. Původně měl obchod otevřít už koncem minulého roku, vše ale nakonec posunula zhoršující se epidemie koronaviru.

„Museli jsme odložit otevření do doby, než jsme si byli jistí, že situace bude bezpečná pro naše zákazníky i zaměstnance,“ doplnil Podwojski.

Dříve lidé z Česka cestovali za touto módou do Německa, Rakouska nebo ji nakupovali on-line. „Už jsme od zákazníků slyšeli, že jsou rádi, že nemusí kvůli nákupům strávit víkend v Drážďanech,“ podotkl Podwojski.

Podle něj je v Česku silná základna „primarkových“ zákazníků, řetězec ale nechtěl nic uspěchat. „Nepospícháme s expanzí, čekali jsme na tuhle budovu a na Václavské náměstí. To čekání za to stálo,“ vysvětlil.

Kvůli koronavirové pandemii se otevírání obchodu o rok opozdilo.

Foto: Novinky

Zákazníci v Praze budou moci nakupovat ve třech patrech na celkové ploše přes 4600 metrů čtverečních. Kvůli přetrvávajícím protikoronavirovým opatřením ale bude moci být v obchodě najednou nejvýše 313 zákazníků. Ti ale na rozdíl například od drážďanského Primarku nebudou limitováni časem, který v obchodě mohou strávit.

„Všude máme jasné značení na podlahách obchodu, které pomáhá zákazníkům orientovat se v cestách, aby eliminovali blízký kontakt a dodržovali sociální distanc. Přeorganizovali jsme kompletně pokladny tím, že jsme na ně dali ochranná skla a kóje, abychom více ochránili naše zaměstnance i zákazníky. A zvýšili jsme počet uklízečů a úklid míst, kde zákazníci nejvíce sahají,“ vyjmenoval Podwojski zavedená opatření.

Primark provozuje bezmála čtyři sta obchodů v Evropě a ve Spojených státech. Oblibu si získal kombinací nízkých cen a nabídky aktuálních módních trendů. Loni Primark otevřel svůj první obchod v Polsku, příští rok se chystá expandovat na Slovensko.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků