Hlavní obsah

Polovině lidí je nabízení služeb přes telefon nepříjemné

S telemarketingem, nabízením zboží a služeb přes telefon, se v uplynulém roce setkala téměř polovina Čechů. Tento způsob nabízení zboží vítá pouze velmi malý podíl občanů, pouze šest procent. Průzkum o postoji lidí k telemarketingu uskutečnila Společnost Factum Invenio.

Polovině lidí je nabízení služeb přes telefon nepříjemné

Zbývající část populace je rozdělena na ty, kteří nabízení zboží po telefonu sice nevítají, ale nevadí jim (48 %), a na ty, kterým je to vysloveně nepříjemné (45 %).

Desetině lidí se stalo mnohokrát, že někdo zavolal a nabízel jim zboží, služby nebo členství v klubech, více než třetině se to stalo "párkrát".

Způsob nabízení zboží a služeb po telefonu je častěji nepříjemný mužům (52 % mužů oproti 39 % žen), lidem ve věku od 30 do 44 let (53 %) a mírně častěji i vysokoškolsky vzdělaným občanům (51 %).

To, že je nabízení služeb a zboží prostřednictvím telefonu zajímá a že jsou rádi, když jim takto něco nabízejí, výrazně častěji uvádějí lidé žijící ve velkých městech nad 100 000 obyvatel a mírně častěji též lidé ve věku 45 až 59 let.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků