Hlavní obsah

Oskar nabídl stejnou cenu za volání do všech sítí

Právo, jn

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

PRAHA

Mobilní operátor Český Mobil, jenž provozuje síť Oskar, zavedl ve čtvrtek nové tarify, které klientům umožní telefonovat za stejnou cenu 24 hodin denně bez ohledu na to, do které mobilní či pevné sítě v Česku volají.

Foto: Muzeum Karla Zemana
Článek

"Naší snahou bylo tarify maximálně zjednodušit. Současně chceme jejich prostřednictvím přetáhnout konkurenčním operátorům co nejvíce klientů, kteří dosud dávají přednost předplaceným službám," řekl včera novinářům tiskový mluvčí Českého Mobilu Petr Šindler.

Nová tarifní řada je nazvána Naplno. Zahrnuje čtyři cenové programy, které se od sebe liší výší měsíčního paušálního poplatku (od 50 do 1000 korun), volnými minutami (od žádné do 300), i cenou hovorného. Například tarif 300 Naplno má minutu volání do všech sítí s připočtením DPH za 4,16 Kč. Za zaslání krátké textové zprávy SMS se však bude u všech programů účtovat shodně 1,19 Kč (s DPH). 

Dosavadní tafiry se už nebudou nabízet

Jak Šindler ujistil, klienti Oskara se nemusejí bát, že přijdou o své dosavadní tarify. "Všechny zůstávají i nadále v platnosti, jen je už nebudeme aktivně nabízet novým zákazníkům," informoval.

Český Mobil získal ve své síti Oskar za letošní první čtvrtletí 67 tisíc nových klientů, a koncem března jich měl 1,61 miliónu. Vedoucí pozici na českém trhu si udržuje Eurotel, jenž měl k 30. červnu 4,32 miliónu zákazníků. T-Mobile 19. dubna oznámil, že překročil čtyřmiliónovou hranici. Celkem je tedy v Česku již zhruba deset miliónů aktivních mobilů.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám