Skupině se daří především díky investicím do platformy mobilního bankovnictví a online služeb, které jí současně umožňují výrazně snižovat náklady na kamenné pobočky.

Výsledkům pomohlo i to, že se zbavila části špatných úvěrů, u kterých dlužník nesplácí dohodnuté splátky nebo úroky více než 90 dní.

„Celkově jsme ve třetím čtvrtletí zaznamenali dobrý obchodní růst,“ uvedl šéf skupiny Ralph Hamers s tím, že vklady klientů vzrostly o 4,2 miliardy eur (92 miliard korun).

ING působí kromě Nizozemska i v Belgii, Španělsku, Itálii, Francii, Rakousku nebo v České republice. Podle dostupných informací má skupina ING po celém světě 52 tisíc zaměstnanců. Před rokem oznámila restrukturalizaci, která spočívá mimo jiné v postupném zrušení poloviny kamenných poboček. Do roku 2021 tak chce ušetřit 900 miliónů eur (cca 23 miliard korun).