Právě na trati Berlín-Stuttgart se Locomore od poloviny prosince loňského roku neúspěšně pokusil konkurovat vlajkovému dopravci Deutsche Bahn. Poté, co se firma dostala do insolvence, hledala investora, který by ji zachránil. Leo Express podal nabídku již v květnu. [celá zpráva]

„I nadále bychom se chtěli spoléhat na dosavadní pracovníky a většinu dodavatelů,” sdělil již dříve deníku Handelsblatt generální ředitel Leo Expressu Peter Köhler.

Vlak Leo Express

Vlak Leo Express

FOTO: Leo Express

Podle aktuálních informací Spiegelu by mělo být pro obnovený Locomore klíčové partnerství s autobusovým dopravcem Flixbus. Tento německý dopravce ohlásil velký nástup na vnitrostranické linky v Česku, kde rovněž spolupracuje s Leo Expressem. [celá zpráva]

„Věříme, že vlak a dálkový autobus se velmi dobře doplňují,“ sdělil Spiegelu šéf Flix Busu André Schwämmlein. „Vlaky Locomore jsou skoro stejně rychlé jako expressy Inter City a také výrazně rychlejší než autobusy,“ dodal. Partnerství podle něj  umožní nabízet zákazníkům trasy, které by samotné autobusy neobsloužily.

Šéf Leo Expressu Peter Köhler disponuje českým i německým státním občanstvím, připomněl již dříve deník Handelsblatt.